Optymalizacja

Meta description — jak stworzyć opis, zachęcający do kliknięcia?
Meta description — jak stworzyć opis, zachęcający do kliknięcia?
Roman Rudenko Roman Rudenko
27.01.2022
Strony www
Meta description to krótki opis strony zawierający najczęściej jedno ze słów kluczowych, wybraną cechę produktu oraz wezwanie do działania, tak zwane call to action, dzięki którym potencjalny klient może zdecydować się odwiedzić stronę. Meta description jest atrybutem HTML, który wyświetla się zaraz pod tytułem strony w wyszukiwarce i komunikuje jej zawartość.
czytaj WIĘCEJ
Audyt SEO - co to jest?
Audyt SEO - co to jest?
Roman Rudenko Roman Rudenko
14.05.2021
Optymalizacja
Audyt SEO warto przeprowadzić niezależnie od tego, jak długo strona obecna jest w wyszukiwarce. Starszym stronom audyt SEO pomoże w optymalizacji pozycjonowania witryny i, w konsekwencji, w zwiększeniu ruchu organicznego.
czytaj WIĘCEJ
Co to jest Mobile-First Index i jak wpływa na SEO?
Co to jest Mobile-First Index i jak wpływa na SEO?
Roman Rudenko Roman Rudenko
11.05.2021
Optymalizacja
Algorytm Mobile-First Index to zupełna nowość w wyszukiwarce Google – rozpoczął działanie w końcówce marca 2021. To kolejny krok ze strony Google w kierunku wygody użytkowników urządzeń mobilnych.
czytaj WIĘCEJ
Co musisz wiedzieć o remarketingu w AdWords?
Co musisz wiedzieć o remarketingu w AdWords?
Roman Rudenko Roman Rudenko
04.05.2021
Optymalizacja
Remarketing to skuteczne i efektywne narzędzie kierujące reklamy do klientów, którzy już odwiedzili Twoją witrynę. Zamiast strzelać na ślepo i płacić za wyświetlenia kierowane do przypadkowych użytkowników, zyskujesz kampanię marketingową skrojoną na miarę.
czytaj WIĘCEJ
Co wspólnego mają content marketing i SEO?
Co wspólnego mają content marketing i SEO?
Roman Rudenko Roman Rudenko
01.05.2021
Optymalizacja
W walce o pozyskanie klientów najlepiej połączyć siły i zastosować dwa skuteczne narzędzia: content marketing i SEO. Choć ich sposób działania się różni, mają wspólny cel i świetnie się uzupełniają. Co je ze sobą łączy?
czytaj WIĘCEJ
Błędy SEO przy budowaniu sklepu internetowego
Błędy SEO przy budowaniu sklepu internetowego
Roman Rudenko Roman Rudenko
25.04.2021
Optymalizacja
Ze względu na szybką zmianę nawyków zakupowych i przenoszenie się biznesów do sieci wielu osobom wydaje się, że założenie sklepu internetowego jest dziecinnie proste i gwarantuje sukces.
czytaj WIĘCEJ
Marka i SEO - czy świadomość marki wpływa na pozycjonowanie?
Marka i SEO - czy świadomość marki wpływa na pozycjonowanie?
Roman Rudenko Roman Rudenko
22.04.2021
Optymalizacja
Czasy, kiedy firma zajmowała się głównie produkcją i sprzedażą jakiegoś produktu, odchodzą w niebyt. Dziś celem jest wyróżnienie się spośród setek podobnych produktów i budowa unikalnej marki. Jak określić czym jest marka?
czytaj WIĘCEJ
Autorytet domeny i poziom zaufania - na co wpływają?
Autorytet domeny i poziom zaufania - na co wpływają?
Roman Rudenko Roman Rudenko
19.04.2021
Optymalizacja
Domain authority (DA), czyli autorytet domeny to wskaźnik określający jak wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google zajmie Twoja strona.
czytaj WIĘCEJ

Masz pytania?

Zadzwoń - omówimy szczegóły

manager
ROMAN
Project Manager
+48 574 665 299
Zaplanuj rozmowę

Każdy projekt jest indywidualny, potrzebuje uwagi i dokładnego planowania. Pomogę Ci w realizacji Twoich pomysłów i zrobię wszystko, abyś osiągnął swój cel.

Wypełnij formularz

skontaktujemy się z tobą wkrótce


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI „TWÓJ STARTUP” z siedzibą w Warszawie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności

Polityka prywatności